音频天地

Drunk On Love - Rihanna

jerry:

小豆之家:

《Drunk On Love》歌词:

Drunk on Love

为爱沉醉



[Rihanna]

I feel like I’m a hopeless romantic

无药可救得缠上你的浪漫

I can’t help falling in love

情不自禁得陷入爱的沼泽

I fiend for love

我是爱的囚犯

I want it, I crave it

需要爱 渴望爱

I just can’t get enough

就是无法满足


[Hook]

Take me away

带我走吧

I wear my heart on my sleeve

我将真心系在腕间

Always let love take the lead

让爱一直指引着我

I may be a little naive, yeah

也许天真

You know I’m drunk on love

但我愿为爱沉醉

Drunk on love

为爱沉醉

Nothing can sober me up

无法清醒 不想清醒

It’s all that I need, yeah

你的爱就是我的全部



[Rihanna]

I've been let down

虽然曾被辜负

But never been tainted

但是从未死心

So I stay thirsty for more

对爱依然渴望

No I won't hold back

我绝不会退缩

No drop is wasted

放弃即是挥霍

I'll let ... its course

就让爱与我继续前行


[Hook]

Take me away

带我走吧

I wear my heart on my sleeve

我将真心系在腕间

Always let love take the lead

让爱一直指引着我

I may be a little naive, yeah

也许天真

You know I’m drunk on love

但我愿为爱沉醉

Drunk on love

为爱沉醉

Nothing can sober me up

无法清醒 不想清醒

You know I’m drunk on love

我愿为爱沉醉

Drunk on love

为爱沉醉

Nothing can sober me up

无法清醒 不想清醒

It’s all that I need

你的爱就是我的全部




I'm so intoxicated

我彻底沉醉了

I love the way you taste

On my lips, when we kiss

我喜欢当我们亲吻时,你在我唇上留下的味道

You got me so addicted

你让我如此沉溺其中

So much I can't resist

不留任何抗拒的余地

Falling into your arms

就这样沉寂在你的胸膛


[Hook]

Take me away

带我走吧

I wear my heart on my sleeve

我将真心系在腕间

Always let love take the lead

让爱一直指引着我

I may be a little naive, yeah

也许天真

You know I’m drunk on love

但我愿为爱沉醉

Drunk on love

为爱沉醉

Nothing can sober me up

无法清醒 不想清醒

You know I’m drunk on love

我愿为爱沉醉

Drunk on love

我真的愿为你的爱而沉醉

Nothing can sober me up

就这样沉醉下去 不要清醒

It’s all that I need

你的爱就是我的全部

It’s all that I need

我别无他求

It’s all that I need

因为你的爱就是我的全部

小豆之家敬上!

评论

热度(9)