音频天地

Sorry seems to be the hardest word - Lydia Gray

錦音_:

前奏响起的时候,我就开始注意这首歌

一直到人声响起一刻,彻底沉醉。

女歌手满足了我对这首歌的期待。

It's sad, so sad

这是伤心,伤心

It's a sad, sad situation

这是一个很悲伤的情形

And it's getting more and more absurd

而且它变得越来越荒唐

It's sad, so sad

这是伤心,伤心

Why can't we talk it over

我们为什么不能在谈论它

女歌手这么吟唱道,

问着自己,也可能问着命运

What have I got to do to make you love me

我有什么做才能让你爱我

What have I got to do to make you care

我究竟该怎么做才能让你在乎

What do I do when lightning strikes me

我该怎么办时,雷击我

And I wake to find that you're not there

我醒来发现你不在身边

What have I got to do to make you want me

我有什么做才能让你要我

What have I got to do to be heard

我究竟该怎么做才能被听到

间奏中,小提琴的配合渲染了这种悲伤的感情,

一切都是情到深处。

评论

热度(35)